13 Ağustos 2013 Salı

MekatronikMuhendisligi.com

Hamza Öztaş Share:
MekatronikMuhendisligi.com, Mekatronik terimini ilk defa duyan insanları,  Mekatronik Mühendisliği Bölümü adaylarını, öğrencilerini ve mezunlarını bilgilendirmek amacıyla kurulmuş bir site. Bu anlamda da Türkiye'nin ilk ve tek Mekatronik Mühendisliği Bloku. Site misyon olarak aşağıdaki sorulara ve daha bir çok soruya cevap bulmayı amaçlıyor;

  • Türkiye’de Mekatronik alanında ne gibi çalışmalar var?
  • Üniversitelerde neler yapılıyor?
  • Bir Mekatronik Mühendisi mezun olduğunda piyasada yer bulması için hangi bilgi ve donanıma sahip olmalıdır?
  • Kamu sektöründe Mekatronik Mühendisi kadrosu ve puanları?
  • Mekatronik Mühendisliği hangi üniversitelerde var?
  • Mekatronik Mühendisliği hangi üniversitelerde kaç puan?
  • Mekatronik Mühendisliği hangi alanlarda çalışır?
Image Hosted by ImageShack.us

Ayrıca sitenin bir de Facebook sayfası bulunmakta;


Bir de sitenin kurucusu Ömer Yasin ADIGÜZEL’den dinleyelim sitesini;

“Arkadaşlar, 8 ay önce Mekatronik hakkında aklıma takılan sorulara cevap bulamayışım sebebiyle ve az biraz web site yapma konusundaki bilgimle böyle bir site kurmayı düşündüm ve siteyi 1 ay içerisinde yayına aldım. Ben de Karabük Üniversitesinde Mekatronik Mühendisliği okuduğum için az da olsa sahip olduğum ve hocalarımdan topladığım bilgilerle böyle bir siteyi hayata geçirdim. Böylelikle bu site ile şu anda Türkiye’de okuyan iki yıllık Mekatronik ve ağırlıklı Mekatronik mühendislerini baz alarak Türkiye'nin ilk ve tek Mekatronik bloğunu oluşturmuş olduk. Siteye çok fazla zaman ayıramadığım için bir arkadaşımızı da bu bloka dahil ettim ve sağ olsun onun da siteye çok fazla katkısı oldu. Bu sitede yapılmak istenenlere gelirsek,

  • Mekatronik üzerine sorusu olup cevap bulamayanların Türkiye’de ve dünyadaki gelişmeleri tek adresten takip edebilmelerini sağlamak,
  • Üniversitede görülen derslerin notları ve videoları gibi dokümanların ortak bir noktada paylaşımını sağlamak,
  • Proje yapmak isteyenleri bir araya toplayabilmek,
  • Mekatronikçilerin sordukları sorulara en yetkili ağızlardan cevap bulabilmelerini sağlamak,
  • Mezun olmuş Mekatronik Mühendislerinin bu site sayesinde tanışmasını sağlamak,
  • İşverenle iş arayanları ortak bir platformda buluşturmak vb.

Bunlar haricindeki isteklerinizi de bana mail yolu ile ulaştırabilirsiniz. Sitede emeği geçen Harun Kör ve Mehmet Bulun arkadaşıma çok teşekkür ediyorum başarılarının devamını diliyorum. Sitede toplanan sorulara yanıt veren hocamız Arş.Gör. Sertaç Savaş hocamızı da unutmamız gerekiyor emeğinize sağlık hocam. :) ”

Site Yöneticisi: Ömer Yasin ADIGÜZEL

E-mail:adiguzel51@gmail.com

Ben de arkadaşların ilgi alakalarına teşekkür ediyorum, başarılar diliyorum :) …



Tarafından Yayınlandı >> Hamza Öztaş

Hamza Öztaş'ı google plus'ta takip etmek için Google'a tıklayın;
Google+.

0 yorum:

Get Updates in your Email
Complete the form below, and we'll send you our best of articles.

İletişim

© >> |
TOP